Smoothie zdjela za savršen početak dana!

Ne kaže se bez razloga da je doručak najvažniji obrok dana. On nam pruža energiju, a njime ujedno i određujemo djelovanje našeg metabolizma i razine šećera u krvi. Stoga je važno priuštiti svojem tijelu doručak kakav zaslužuje!

Obožavam smoothije, a otkada sam ih počela redovito raditi, obožavaju ih i moji ukućani. U ovom receptu sam napravila gusti smoothie u zdjeli, iako možete i dodati malo više mlijeka, izblendati sve sastojke i ponijeti doručak u shakeru :).

Sastojci za Smoothie Bowl za 1 osobu:

50 gr zobenih pahuljica
1 banana
1 i 1/2 šalice rižinog mlijeka
1/2 žlice kikiriki maslaca
1 žlica granuliranog prženog badema
1 žlica chia sjemenki
šačica kupina
cimet po ukusu

A sada – vrijeme je za malo kreativnosti! Ja sam svoju bazu za smoothie napravila tako da sam izblendala u mikseru pola banane, zobene i rižino mlijeko sa malo cimeta, a na vrh dodala još malo cimeta i ostale sastojke. Vi u blender možete ubaciti i chiu, kupine ili neke od ostalih sastojaka koje ne želite staviti na vrh. Umjesto grnuliranog badema možete dodati obični (iako ja volim “krckavost” koju da granulirani). Ako volite slađe, nemojte posegnuti za rafiniranim šećerom – iskoristite zdraviji izbor kao što je med ili javorov sirup.

I eto, brz i nutritivno bogat doručak dok kažeš… smoothie bowl! 🙂

Oglasi

Komentiraj

