Amaranth kaša

Amaranth kaša

Prvo pitanje koje će si većina od vas postaviti je – što je zapravo amaranth? Amaranth je drevna žitarica, poznata kao žitarica plemena Inka. U Aziji i Americi uzgajan je preko 8000 godina. Bogat je vlaknima, kalcijem, proteinima, željezom, vitaminima, aminokiselinama… a ne sadrži gluten! Zbog takvog nutritivnog sastava pomaže smanjenju lošeg kolesterola, hipertenzije i rizika od kardiovaskularnih bolesti, sprječava slabokrvnost, jača imunitet, a dugoročno korištenje pomlađuje organizam.

“Pa kako je moguće da tek sada čujem za njega?!” bila je i moja prva reakcija. To je vjerojatno zato jer je kod nas amaranth još relativno nova namirnica. U dm-u ga možete pronaći u pakiranju od 500g; cijena je oko 20kn.

Osobno sam za amaranth prvi puta sasvim slučajno čula u emisiji Dr. Oz (link na kraju posta), gdje su dobar dio epizode posvetili veličanju ove žitarice, te me tako i učinili znatiželjnom. I moram priznati da nisam požalila što sam ga probala!

Iako se može kombinirati i sa povrćem, dodati u juhe, pretvoriti u energetske pločice, moja ljubav prema doručku je presudila pa sam ga odlučila pripremiti u obliku kaše.

Sastojci za Amaranth kašu za 1 osobu:

1 šalica amarantha
3 šalice vode
malo rižinog mlijeka

U lončić srednje veličine dodajte amaranth i vodu. Pustite da prokuha, a zatim smanjite toplinu i pokrijte lončić. Uz povremeno miješanje, kuhajte 30-ak minuta. Pazite da vam se ne zalijepi za dno lonca! Amaranth je gotov kada dobije kašastu strukturu. Prije nego ugasite vatru, dodajte malo mlijeka i zasladite po želji. Stavite amaranth u zdjelu pa na vrh dodajte što vam srce želi! U mojem slučaju to je bio javorov sirup, banana, kikiriki maslac i cimet :).

Dobar tek!


Za emisiju Dr. Oz-a o blagodatima amarantha kliknite ovdje.

Oglasi

Komentiraj

