Debele palacinke

Debele palačinke s borovnicama

“Pancake sunday” je već relativno poznat termin na društvenim mrežama, pa je zato naš nedjeljni doručak postao ni više ni manje nego palačinke!  U ovom receptu vam donosim zdraviju verziju ovog ukusnog jela.

Palačinke… tko ih nebi volio? Američke ili kanadske, francuske ili engleske – sa javorovim sirupom, medom, voćem ili nekim drugim maštovitim dodatkom – jednostavno su nam drage u svakoj varijanti. Na našim područjima su ipak najpopularnije one velike i tanke, slične onim francuskim i engleskim. Pancakes tj. američke/kanadske palačinke (ili kako ih ja volim zvati – debele palačinke 🙂 ), su pak palačinke debljeg tijesta i često manjeg promjera od onih na koje smo mi navikli. Ako ih dosada niste probali, preporučujem vam da to učinite – stvarno nisu zahtjevne, ne treba puno vremena za napraviti ih, i vrlo su ukusne!

Jedan od problema s kojim sam se ja susrela kod ovih palačinki je da često znaju ispasti dosta žilave i zbijene strukture. Poslije mnogo isprobanih recepata, mislim da sam napokon našla onaj koji mi najviše odgovara: ove palačinke imaju tako mekanu, prozračnu, pahuljastu strukturu da sam sigurna da će vam, ukoliko ih probate, postati drage jednako kao što su i meni! Recept je dovoljan za 2 osobe (oko 10 palačinki, ovisno o promjeru), a vrijeme pripreme i kuhanja je oko 20-ak minuta. Ukoliko nemate borovnice pri ruci, slobodno ih možete zamijeniti i za neko drugo voće, ili u potpunosti izostaviti.

Sastojci za Debele palačinke s borovnicama za 2 osobe:
1/2 šalice integralnog brašna
1/2 šalice zobenog brašna
1 žličica praška za pecivo
1/2 žličice soli
1/2 žličice sode bikarbone

3/4 šalice malomasnog mlijeka
2 žlice limunovog soka
1 jaje
2 žlice javorovog sirupa (ako volite manje slatko možete staviti i 1 žlicu)
1 šalica borovnica *neobavezno*

U zdjelu uliti mlijeko te dodati limunov sok i ostaviti da odstoji 5 minuta kako bi mlijeko dobilo na gustoći. U posebnu zdjelu prosijati brašna, prašak za pecivo, sol i sodu bikarbonu te izmiješati. Kada je prošlo 5 minuta, u mlijeko dodati jaje te javorov sirup. Mješavinu s mlijekom dodati u zdjelu s brašnom, te miješati dok nije sjedinjeno. Ovdje je ključno ne previše miješati! Ako previše miješamo, palačinke će imati onu zbijenu strukturu koju pokušavamo izbjeći. Na kraju dodati borovnice. Ovakve palačinke pržimo na kokosovom ulju na vatri srednje topline. Ja sam kao mjeru koristila žlicu; 2-3 žlice smjese mi je poslužilo kao jedna palačinka (možete koristiti i šalicu – u tom slučaju 1/3 šalice čini jednu palačinku).

Dobar tek, i sretan vam Pancake Sunday :)!

Oglasi

Komentiraj

