Energetska zobena kaša s bananom i borovnicama

Energetska zobena kaša s bananom i borovnicama

Dobro jutro uz zobenu kašu! Zobene kaše su, uz smoothije, moj apsolutno najdraži doručak. Znam što ćete prvo pomisliti – zobene pahuljice nisu baš tako ukusne. Vjerujte mi – pravilnim kombiniranjem mogu vas oduševiti bogatstvom i raznolikošću okusa! Volim kuhati; uživam u tome da cijeli dan provedem u kuhinji. Sjeckanje povrća, pripremanje umaka i na kraju fotografiranje dovršenog jela smiruju moju unutarnju guramnku.

Isto tako je i s pripremom doručka, pogotovo kada pripremam zobenu kašu. Prije upoznavanja s pripremanjem zobenih pahuljica po mojem guštu, nikako ih nisam voljela i, iskreno, pitala sam se kako ih ljudi uopće mogu voljeti. Sve dok jednom, u jednoj knjizi Harry Potter serijala (čiji sam, ako niste već znali, veliki fan) nisam pročitala riječ porridge.

Energetska zobena kaša s bananom i borovnicama

E, kako sam već tada voljela eksperimentirati s hranom, naravno da sam morala istražiti što je to točno. Odgovor sam pronašla kod fantastičnog Jamie Olivera! Od tada, upoznala sam se i sa mnogim #breakfastbowl postovima na instagramu i razvila svoje preference što se tiče zobene kaše. Tako je ona postala doručak više puta tjedno!

Energetska zobena kaša s bananom i borovnicama

Izbor pripreme je ono što me najviše veseli – pogotovo što se tiče nadjevanja kaše svježim, ukusnim voćem (omiljeni nadjev? pa što drugo nego – banana). Okusi se razigrano pomiješaju pa dobijemo malu zdjelicu sreće koja nam razvedri i siva jutra!

Energetska zobena kaša s bananom i borovnicama

Ovaj recept predstavlja ekspresnu verziju zobene kaše, pošto sam u njemu koristila integralne, tanko rezane zobene pa ih nije bilo potrebno kuhati ili na drugi način omekšati za bolji okus – samo sam dodala (ne previše) toplo mlijeko.

Rezultat je trbuščić pun zdrave papice koja drži sitim sve do ručka!

Energetska zobena kaša s bananom i borovnicama

Sastojci za energetsku zobenu kašu s bananom i borovnicama za 1 osobu:
1/2 banane
1 šalica (240ml) mlijeka po izboru
70 gr tanko rezanih zobenih pahuljica
šaka borovnica
žlica sjeckanih badema
žličica kokosa
prstohvat cimeta
2 žličice chia sjemenki
1 žličica lanenih sjemenki

U zdjelicu iz koje ćete jesti dodajte zobene. Umiješajte cimet, chia i lanene smjemenke. Mlijeko zagrijte da bude mlako, pa dodajte u zobene. Vrh ukrasite narezanom bananom, borovnicama, bademima, kokosom; možete dodati i još malo cimeta, chie i lanenih sjemenki. Ako volite slađe, slobodno zasladite rižinim sladom, agavinim sirupom, kokosovim šećerom ili drugim prirodnim zaslađivačem!

Oglasi

Komentiraj

